Monday, August 16, 2010

hari yg ntah pape... :)

 ni gambar masa sem 1 ye...   : )
senin dtg kembali...
mcm biasa ah pergi kelas setelah 2 hari cuti yg best...
aku x bngn sahur pg td...
sbnrnya dh bngun kul 5...
tapi maleh plak nak p cafe...
adoi....
aku pun sambung tdo....  :)
bngun2 dh kul 6:50 pg...
aku ngan pantas p solat..
then mandi n sterika baju...
ada itam2 ckit kat bj aku...
kalut masa sterika...
haahahah...
padan muka... :P

ntah nape ye aku rasa malas nak bercakap hari ni...
aku rasa nak jd pendiam sikit...
xmo kecoh2 cm dulu lg....
adoi....
aku pun x fhm ah...
smlm, sahabat baik aku sejak lahir dtg mengetuk pintu hati aku...
dia kata aku dh bnyk berubah...
tapi dia suruh aku fikir sendiri perubahan yg aku hadapi ni...
aku xtahu dari segi mana aku berubah...
puas aku fikir semalaman...
sampai tdo lewat...
mungkin btl aku dh berubah...
tapi aku serius x perasan...
kwn2...
btl ke aku dh berubah????
org yg memerhati mungkin lbh perasan..
ada yg kata aku makin matang...
tapi aku x fikir cm2....
aku harap aku berubah kearah yg baik...  :) 

tadi dlm kelas aku ngan selambe derk telah cabut uban kat kepala member aku...
ntah cmne pn.amani bleh nampak...
hbs 1 kelas gelak....
dah la aku kene jawab soalan coz terlentok dlm kelas...
nasib baik mama duk kat blakang...
dia bg jawapan....
hahahaa...
*tq mama...  : )

aku happy sngt dpt tahu dee dah memeluk islam...
aku suka sngt nama baru dia...
skrang aku panggil dia SYIFA'...
dah ada saudara baru ah aku skrang...
*tahniah syifa'.... kamu dah temui jalan yg benar...  :)

masih lagi pening psl fb...
aku nak deactivate dah..
tapi nabila kata jangan...
aku xtau nak watpe skrang...
biarlah aku tangguh dulu hajat aku ni...
bergantung pd keadaan la...
kita tunggu dan lihat...  :)

 mau kasut ni untuk raya... aci x???  :p

with love,
aman addin : )


5 comments:

Cik Momo said...

pendiam???i no komen..
kasut baru tu untuk raya?
better tanya abah kot..:)

world of peace... AMAN said...

abah bg punya..
hbs duit raya sy... :p

NA. said...

woah! cntek kasot. amie stuju aman beli! kui3~

world of peace... AMAN said...

hhaaha...
saya mau kasut ni...
cepat belikan sy.. :p

Cik Momo said...

amie! dye nk bljr jimat la...hehehe