Sunday, August 15, 2010

beli tiket.... :)

ha....
ada 1 cter....
aku bengang gler ah....
aku ngan mama p ah putra nak beli tiket balik raya....
bertolak dr kolej kul 2:30 ptg...
sampai kul 3 lbh...
agak letih ah...
aku pun p cari tiket....

bnyk gler tmpt aku tanya tiket...
tapi xd....
aku pun p kat sani ekspress...
aku tanya ah akak 2 baik2....
'akak, tiket nak balik raya 8/9 pagi ada x?'
dia dgn blagak tunjuk kertas yg kat cermin...
tiket jual hari senin...
pergh...
panas aku....
ckp ah baik2....
men tunjuk2 ngan muke kerek watpe....
x heran ah...
bleh naik bas lain....
ingat aku nak sangat naik bas ko...
tobat xnk naik sani sampai ble2...
aku pun bla dr kaunter 2 dgn sumpah seranah...
nasib baik mama sejukkan aku...
btl2 nak makan akak 2 sampai tinggal tulang...
hahahahaha....
akhirnya aku dpt tiket gak...
tapi bas tambahan je...
syukur ah bleh balik gak...
dr x dpt beraya kat kmpg....
melepas ah duit raya....  :)
cm bdk2 je aku ni....  :)
mmg bdk lg pun....  :)

pas2, aku teman mama p jusco kepong...
mama nak beli barang ckit....
hehehehe....
ingat mau tgk movie...
tapi tiket lewat sngt...
mau berbuka lg....
takut x sempat....
aku pun secara x sengaja mau beli perfume....
dan akhirnya beli gak perfume playboy vegas...
hahahaha....
mama suka bau dia...  :)
pas2 mama pun p beli barang dia
teman ah cm biasa...  :)
mau beli inner, tapi mama kata inner 2 x bagus sngt...
nanti cari yg lain...
ikut je ah... :)
pas2 p plak kedai popular...
beli pen n pemadam....
jumpa kwn kolej mama lanti n tuan saedah...
diaorg beli novel...  :)


ktorg buka kat kenny rogers...
teringin nak p lg pas ktorg mkn ngan iman n amie ari 2...
mama makan x hbs....
ape lg...
aku ah hbskan....
cm biase....  :)
aku top up air 4 kali tau....
hahahaha....
lapo2....  :)
lps kenyang p solat maghrib n isya'....
balik ngan hati yg sngt2 gembira....
tq mama....  :)
tapi 2 3 hari ni rindu time pose kat uthm dulu...
xtau nape...
hahahahaa....
tu je wat mase ni...  :)

with love,
amanaddin...  :)

3 comments:

NA. said...

aih~ minyak wangi playboy? gege. minyak wangi je eh. ahaha.

Cik Momo said...

kalo aman playboy???siap ah..haha

Anonymous said...

alahai, tiap detail nak cite. haha lol.