Wednesday, August 11, 2010

SELAMAT BERPUASA SEMUA.... : )

hari ni first day pose....
huhuhuhu....
aku dgn selambe derk x bangun sahur..
nasib baik dah niat masa p terawih n sebelum tidur malam tadi...
padan muke ko aman...
tdo lewat lg....
bangun pagi td kene mama kejut...
heheehe....
bengang meh...
tq mama...  :)

selalunya kalu kat umah umi kejut sahur...
x pun bangun sendiri coz terhidu masakan umi yg sngt2 enak..
rindu masakan umi sngt2...  : (
kalu time abah kejut sahur, aku terus bangun sendiri..
xtau nape...
kalu abah jalan masuk bilik, aku bleh sedar sendiri..
pdhal abah x kejut pun lg....
mungkin abah ada aura tersendiri...
heheheh...
sebenarnya takut kene marah coz dh besar2 pun kene kejut lagi....  :)

ni first time pose kat sungai buloh ni...
 teringat time pose kat uthm dulu...
kwn2 sume best2 blake...
diaorg slalu buka kat bilik aku n hadi...
duk bersila ramai2 n kongsi2 makanan...
nak best lg p buka kat masjid...
hehehee...
makan free sape xmau...
makan dalam dulang ramai2...
sngt rindu akan masa itu...  ; )
pastu pi bazar jumpa nabila syazwani...
yg masa 2 kenal kat myspace je...
sape kata kawan kat internet xd yg baik2...
kdg2 kwn kt dr kecik pun xbleh pakai...  : )


pg ni kelas panas gler...
aircond rosak..
btl2 dugaan dlm bulan pose..
pas2 puan jaarah ajar farmakologi ii tajuk sistem kardiovaskular...
pergh....
benda ni dh blaja time sem 1...
bosan tahap gaban...
aku pun menungkat daguku dgn kedua-dua tangan n tdo...
itu ah cara aku tdo dlm kelas...
so far x kantoi lg...
hehehe....


lastly,
SELAMAT BERPUASA diucapkan kpd family, mama dan kawan2...
harap ramadhan thn ni mendatangkan rahmat buat kt bersama...
A..MIN.... : )


 with love,
aman addin....  : )

2 comments:

Cik Momo said...

awak..
awak bengang ke?hehehe..rilex la awak..
da jd tugas sy untuk kejutkan awak..;)

Unknown said...

selamat menjalani ibadah puasa kawan :]